1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "We love Duolingo."

"We love Duolingo."

Překlad:Milujeme Duolingo.

November 20, 2014

12 komentářů


Libosch

"Máme rádi" .......by mohlo stačit, ještě se neznáme tak dlouho :-)

November 20, 2014

kacenka9

No jo, ale jsme v Americe a tam se a hlavne vse okolo miluje temer okamzite. Ale mate pravdu, v Cestine jsme zdrzenlivi a, zejmena predmety, mame jen radi.

November 20, 2014

TomBlohoub

Já miluji duolingo,je to skvělý program,jak se naučím aj jdu do španělštiny

December 28, 2015

Kennous13

Já vím že to co sem napíšu není k téhle větě, ale nás v hodinách anglického jazyka učili že věta v přítomném slovee je např.:He is going to the park. chybí mi tam to IS nebo ARE. Mám pravdu?

August 21, 2016

Nemesis_NaR

Angličtina má dva přítomné časy. Ten o kterém mluvíš je přítomný průběhový. Ten říká, co se děje právě ted - "I am going x You are running x He is swimming = Jdu x Běžíš x Plave".

Druhý přítomný čas je přítomný prostý a ten mluví spíš o opakovanosti děje, ten je pak jenom s jedním slovesem: "I go x You run x He swims = Chodím x Běhá X Plave/plavává/chodívá plavat"

No a pak existují i některá slovesa, která existují jenom v přítomném prostém čase. Jsou to způsobová slovesa a slovesa smyslů. Takže tvar "I am loving" vůbec neexistuje (kromě reklamy na McDonalld)

August 22, 2016

KikyZdar

Ja tuto naucnou hru zboznuji

November 27, 2016

PetrKopolovic

Ale já Duolingo nesnáším a nehodlám tam psát ,že ho miluji tak co mám dělat?

January 19, 2018

AleSs862170

Napsat že ho nesnášíš :)

January 25, 2018

Zdenk300197

Ale jo, líbí se mi tenhle program, protože jsem se díky němu za ty dva měsíce naučil pomalu víc, než za svůj dosavadní život (z velké části díky komentářům a odpovědím na ně), ale aby tatáž věta šla v jednom cvičení třikrát za sebou v různých variacích? To už trochu zavání.

February 13, 2019

AleSs862170

Já takové sračky neumím psát :)

January 25, 2018

Andrea335961

Musím súhlasiť, že mi príde maximálne zbytočné pchať jednu vetu 4x hneď za sebou v jednom cvičení..Keby to fakt aspoň nejde hneď za sebou.. Ešte aj takáto o ničom veta...

February 14, 2019

JachymHes

Jak egoistické, ale je to pravda

February 5, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.