"We love Duolingo."

Překlad:Milujeme Duolingo.

November 20, 2014

22 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


Libosch

"Máme rádi" .......by mohlo stačit, ještě se neznáme tak dlouho :-)


kacenka9

No jo, ale jsme v Americe a tam se a hlavne vse okolo miluje temer okamzite. Ale mate pravdu, v Cestine jsme zdrzenlivi a, zejmena predmety, mame jen radi.


kid319112

..vlastně neproběhla ani první pusa:¨))


TomBlohoub

Já miluji duolingo,je to skvělý program,jak se naučím aj jdu do španělštiny


Nelova25

Já vím že to co sem napíšu není k téhle větě, ale nás v hodinách anglického jazyka učili že věta v přítomném slovee je např.:He is going to the park. chybí mi tam to IS nebo ARE. Mám pravdu?


Nemesis_NaR

Angličtina má dva přítomné časy. Ten o kterém mluvíš je přítomný průběhový. Ten říká, co se děje právě ted - "I am going x You are running x He is swimming = Jdu x Běžíš x Plave".

Druhý přítomný čas je přítomný prostý a ten mluví spíš o opakovanosti děje, ten je pak jenom s jedním slovesem: "I go x You run x He swims = Chodím x Běhá X Plave/plavává/chodívá plavat"

No a pak existují i některá slovesa, která existují jenom v přítomném prostém čase. Jsou to způsobová slovesa a slovesa smyslů. Takže tvar "I am loving" vůbec neexistuje (kromě reklamy na McDonalld)


Zdenk300197

Ale jo, líbí se mi tenhle program, protože jsem se díky němu za ty dva měsíce naučil pomalu víc, než za svůj dosavadní život (z velké části díky komentářům a odpovědím na ně), ale aby tatáž věta šla v jednom cvičení třikrát za sebou v různých variacích? To už trochu zavání.


KikyZdar

Ja tuto naucnou hru zboznuji


PetrKopolovic

Ale já Duolingo nesnáším a nehodlám tam psát ,že ho miluji tak co mám dělat?


Google401

tak proč si na něm procvičuješ když ho nesnášíš???


AleSs862170

Napsat že ho nesnášíš :)


AleSs862170

Já takové ❤❤❤❤❤❤ neumím psát :)


Marta615765

Tak tahle věta mě pobavila.✨


Andrea335961

Musím súhlasiť, že mi príde maximálne zbytočné pchať jednu vetu 4x hneď za sebou v jednom cvičení..Keby to fakt aspoň nejde hneď za sebou.. Ešte aj takáto o ničom veta...


DobbyKaja

Miluji tuhle aplikaci


Miroslava487371

Tak táto veta pobavila ..Ale,je pravdivá..


MikyKresta

5 x řečeno dobře, neuznáno , chyba v nahrávání


Blanka466573

Nerozumím proč mi neuznalo Milujeme Doulinga.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.