1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I know it is recent."

"I know it is recent."

Překlad:Vím, je to čerstvé.

November 20, 2014

21 komentářů


MartinTesi

Chybi tam spojka "ze", ktera se v techto vetach v aj casto vynechava, viz vedlejsi vety.


Nemesis_NaR

Dobrý point, souhlasím. Nahlásil jsi i tlačítkem?


kacenka9

varianty se 'ze' jsou poslednich 5 mesicu uznavany


Hanys56

Aktuální by nešlo?


chalupnice

proč neuznáte překlad Vím, že je to nové, když v nápovědě je slovo recent přeloženo jako nový


kacenka9

Pozor na ty napovedy, hlavne ty, ktere nejsou uplne mezi prvnimi. Ony se sbiraji ze vsech vyskytu slova v systemu. Coz ne vzdy odpovida nutne vyznamu, ktery se da pouzit v dane vete. Takovy kohoutek muze jednou znamenta operence na dvore a jednou to, z ceho vam v koupelne tece voda.

Ale zpet k recent. Ja nevim, odkud se to 'nove' vzalo. A nemam moznost to v systemu dohledat. Nejak si nedovedu predstavit, kde by to mohlo 'novy' znamenat, coz to nevylucuje. Recent je neco, co se stalo nedavno neboli 'recently'. Jak dlouhe je nedavno je ovsem na mluvcim a posluchacich.

Vim, ze je to nove" bych prelozila jako "i know it is new'


MagogCZ

řekl bych, že i toto je správný překlad


Nemesis_NaR

My nevídíme co. Každopádně kurz je nový a chyb je v něm tudíž zatím hodně. Proto poprosím chyby hlásit přes "Ohlásit problém" viz https://www.duolingo.com/comment/5096886


VojtaSi

Neni lepsi prelozit "cerstvy" jako fresh misto recent?


Luci469356

Recent je jakoby cerszva udalost nebo jak to rict. Fresh je treba cerstve ovoce nebo dzus.


chocoalice

Jak byste, prosim, ohodnotili "momentalne". Dekuji.


chocoalice

tedy momentalni...pardon


kacenka9

Ne, to se nehodi vubec.


borecmisak

poznám ,že je to čerstvé.... neuznáno, že by budoucí čas (v češtině)?, ale podle mě,to lze chápat jako přítomnost


Filomena.Prvni

Slova "poznat" a "vědět" mají poněkud jiný význam. "Vím, že je maso čerstvé", protože jsem tomu kohoutu ten den zakroutil krčkem. "Poznám, že je maso čerstvé.", jelikož jsem kupříkladu řezník, tudíž odborník. Neb mám na to "dobré oko".


Karolinka323003
  1. Chybí tam spojka ŽE - trochu divné "Vím, je to čerstvé", ne?
  2. Nevím odkdy je slovo RECENT používáno jako "nové"
  3. Na začátku bych doplnila "JÁ" - Já vím, je to čerstvé. (ale doplnila bych tam i to "že")
  4. Není spíš čerstvé jako "FRESH"?

Penny853152

ad1. spojka "that" se v AJ často vypouští

ad2. "recent" = čerstvá, nedávná, nová...….UDÁLOST

ad3. doplnit "já" není nutné - osoba je zde určena tvarem slovesa "vím"

ad4. ano, ale "fresh" se používá pro určení "čerstvosti" POTRAVIN a JÍDLA, ne událostí


Ykam66

"Já vím, je to nedávno." Šlo by a jen překlad chybí, nebo to z nějakého důvodu nelze? Děkuji za odpověď :)


LiS0407

Taky. - Vím, že je to nedávno - může být?


MichalKlim9

Nie je náhodou čerstvé fresh? Hodí sa mi to naozaj viacej ako recent.


Dd.bb.dd

I no it is recent. Uznalo mi tuto odpověď, i když jsem ji napsala špatně, to není v pořádku. I know it is recent. Je v pořádku. :-(

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.