"I know it is recent."

Překlad:Vím, že je to čerstvé.

November 20, 2014

38 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


MartinTesi

Chybi tam spojka "ze", ktera se v techto vetach v aj casto vynechava, viz vedlejsi vety.


Nemesis_NaR

Dobrý point, souhlasím. Nahlásil jsi i tlačítkem?


kacenka9

varianty se 'ze' jsou poslednich 5 mesicu uznavany


Ivan843689

Vím, je to čerstvé - ejhle, je to špatně. Pročpak??


ValaCZE

Jen to chybělo v databázi. Přidáno.


chalupnice

proč neuznáte překlad Vím, že je to nové, když v nápovědě je slovo recent přeloženo jako nový


kacenka9

Pozor na ty napovedy, hlavne ty, ktere nejsou uplne mezi prvnimi. Ony se sbiraji ze vsech vyskytu slova v systemu. Coz ne vzdy odpovida nutne vyznamu, ktery se da pouzit v dane vete. Takovy kohoutek muze jednou znamenta operence na dvore a jednou to, z ceho vam v koupelne tece voda.

Ale zpet k recent. Ja nevim, odkud se to 'nove' vzalo. A nemam moznost to v systemu dohledat. Nejak si nedovedu predstavit, kde by to mohlo 'novy' znamenat, coz to nevylucuje. Recent je neco, co se stalo nedavno neboli 'recently'. Jak dlouhe je nedavno je ovsem na mluvcim a posluchacich.

Vim, ze je to nove" bych prelozila jako "i know it is new'


Lochnesska

nicméně to skutečně ve všech větách, kde je recent, je jako možnost uvedeno. Já to nedala proto, že je to v nápovědě,ale že mi to naskočilo jako možnost, kterou jsem si zapamatovala. Jasně, že bych jinak nové viděla jako new.Ale proč by to pro mě nemohlo být nové-jako nová zkušenost?


MagogCZ

řekl bych, že i toto je správný překlad


Nemesis_NaR

My nevídíme co. Každopádně kurz je nový a chyb je v něm tudíž zatím hodně. Proto poprosím chyby hlásit přes "Ohlásit problém" viz https://www.duolingo.com/comment/5096886


MagogCZ

Omlouvám se, myslel jsem že se můj překlad zobrazí. Můj překlad "Vím, je to nedávno."


kacenka9

Obavam se, ze 'nedavno' neuzname. Uznali bychom "nedávné". Ale "nedávno" je "recently".


VojtaSi

Neni lepsi prelozit "cerstvy" jako fresh misto recent?


Luci469356

Recent je jakoby cerszva udalost nebo jak to rict. Fresh je treba cerstve ovoce nebo dzus.


borecmisak

poznám ,že je to čerstvé.... neuznáno, že by budoucí čas (v češtině)?, ale podle mě,to lze chápat jako přítomnost


Filomena.Prvni

Slova "poznat" a "vědět" mají poněkud jiný význam. "Vím, že je maso čerstvé", protože jsem tomu kohoutu ten den zakroutil krčkem. "Poznám, že je maso čerstvé.", jelikož jsem kupříkladu řezník, tudíž odborník. Neb mám na to "dobré oko".


Kaja12545
  1. Chybí tam spojka ŽE - trochu divné "Vím, je to čerstvé", ne?
  2. Nevím odkdy je slovo RECENT používáno jako "nové"
  3. Na začátku bych doplnila "JÁ" - Já vím, je to čerstvé. (ale doplnila bych tam i to "že")
  4. Není spíš čerstvé jako "FRESH"?

Penny853152

ad1. spojka "that" se v AJ často vypouští

ad2. "recent" = čerstvá, nedávná, nová...….UDÁLOST

ad3. doplnit "já" není nutné - osoba je zde určena tvarem slovesa "vím"

ad4. ano, ale "fresh" se používá pro určení "čerstvosti" POTRAVIN a JÍDLA, ne událostí


Ykam66

"Já vím, je to nedávno." Šlo by a jen překlad chybí, nebo to z nějakého důvodu nelze? Děkuji za odpověď :)


ValaCZE

Nedávno=recently.


Dd.bb.dd

I no it is recent. Uznalo mi tuto odpověď, i když jsem ji napsala špatně, to není v pořádku. I know it is recent. Je v pořádku. :-(


milanosx

Vím je to čerstvé -neuznáno. 13.12.2020


DominikFer2

Píšete, že je to pridané a mne to aj tak dnes 18.3. vyhodilo chybu


ZdekaSchoo

uznávané to je, buď to bylo cvičení na poslech, kde to musíte napsat anglicky nebo používáte aplikaci, měl byste přidat screenshot


Lochnesska

to znamená, že v aplikaci se neuznává to,co v pc?


Lochnesska

AHA, tedy tím se leccos vysvětluje. A pokud se mi stává, že správně odpovím a není mi uznáno s tím, že správná odpověď je: "přesně ta moje", to by asi mělo cenu nahlásit, ne? mám to vyfoceno ... Jak bych to udělala, prosím?


ZdekaSchoo

taťka udělal návod https://forum.duolingo.com/comment/31908838 já jsem to na mobilu nedělala, ale přes počítač ano, používám program Bandicam pro vytvoření screenshotu, dám ten screenshot na imgur , podívám se na svou složku s obrázky, vyberu ten který chci sdílet, pak image link a copy, na duolingu napíšu příspěvek, pravé tlačítko myši a vložím odkaz na ten obrázek uložený na imguru a hotovo https://imgur.com/ https://imgur.com/dvQ9t3D takhle to pak vypadá


Jana835530

A jak se přeloží věta "vím, je to čerstvé" ?


Lydie34984

"nedávné" - neuznáno


rkaHrub

Proč je chybně: Já vím, to je čerstvé.


Charlie814175

Proč je v této větě přeloženo recent jako čerstvé, když čerstvé je freshly. Slovo recent je nedávné a je takto i v ostatních větách .


ZdekaSchoo

máte špatné informace, freshly je příslovce, tak to nemůže být čerstvé, recent je nejen nedávné, ale i čerstvé https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/freshly https://slovnik.seznam.cz/preklad/anglicky_cesky/recent

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.