"He studies day and night."

Çeviri:O gece gündüz ders çalışır.

3 yıl önce

16 Yorum


yasin.coo

MEB'in 12 senelik İngilizce eğitimine lanet olsun.

3 yıl önce

mad.halis

Gündüz neden day diye geçiyor

3 yıl önce

Kudrock

O sabah akşam çalışır neden olmuyor?

3 yıl önce

Berkay5502

Aynen

6 ay önce

Begm718824

Akşam evening, night gece

2 hafta önce

senersemra

day in gündüz anlamı yazmıyor

3 yıl önce

mergery

Tercüme ederken gün ve gece değil de gece gündüz denir.

3 yıl önce

nilgunkrdl

O bugun ve gece ders calisir...olmadi

3 yıl önce

StellaMerlo

Bugün= Today

1 yıl önce

jameel568370

Ve neden yok

1 yıl önce

sinbad60

Saçmalığa bakar mısınız...

1 yıl önce

osmanemre12as

Sabah akşam olmaz mı

1 yıl önce

serdar_klnc

Gün ve gece yanlışmı öğrendik

1 yıl önce

NisaHavva147696

Day gündüz demek degil ki neden öyle vermişler

10 ay önce

majorisbec

Ya arkadaslar neden hep arastirmadan dinlemeden etmeden yaziyorsunuz day gun demek degil ki yazmis bize cevrilmesi bu anlami budur butterfly neden kelebek buttet yag fly ucmak demek

3 hafta önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.