A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A baleset késő éjszaka történt."

Fordítás:The accident happened late at night.

3 éve

7 hozzászólás


zetorka

Vki mondja el miert late at night es nem at late night?

3 éve

gabejosh
gabejosh

azt hiszem, mert "at night" szorosan összetartozik és nem lehet csak úgy szétválasztani. Persze a legbosszantóbb válasz az, hogy "mert az angol így mondja." Édesanyám mindig ezt válaszolta, amikor megkérdeztem....

3 éve

gabejosh
gabejosh

ja, angol tanárnő volt...

3 éve

zetorka

értem, köszi

3 éve

KovcCsaba

Ez jo. Amugy te jó ég,mi az a rengeteg szines ize a neved mellett?

10 hónapja

gabejosh
gabejosh

hát.... sok időm van, és szeretek nyelveket tanulni. Meg a családom szerint bolond is vagyok... Cada loco con su tema. - ahogy azt a művelt spanyol mondja.

10 hónapja

11Takacs11

mert

3 éve