1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You hear the child."

"You hear the child."

Çeviri:Sen çocuğu duyarsın.

November 21, 2014

5 Yorum


OrkunKaar

a diyor yanlışlık var

December 12, 2014

vasevl

Ingilizce konusmam berbat sanardim yani ceveme gore. Hic de konusmazdim ama anladi . Google ceviri bile anlamazdi, bu kadin anladi. :))

February 3, 2018

AydanNeymetova

Heart ne lütfen yazin

April 20, 2019

Furkan984794

Kelimenin üstüne basınca çıkıyor anlamları

September 7, 2019

Nesahat

Bu derste kullanılan geniş zamanlı fiilleri topluca yazabilecek var mi

August 18, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.