"Bizim makarnamız tabağın üstünde."

Çeviri:Our pasta is on the plate.

3 yıl önce

21 Yorum


yfirat

Over neden olmuyor arkadaşlar?

3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

bildiğim kadarıyla over "yukarıda" demek. Örnek: "Uçak binanın üstünden geçti." "The plane passed over the building" gibi. Tam çevirememiş olabilirim. "on" kelimesinde temas var.

2 yıl önce

YUNUSEMREe191414

Among ne demek

3 yıl önce

serpilb4s

is neden kullanıldı?

3 yıl önce

Southblues

is koymayı unuttum diye başa alıyorum şimdi shsksns

3 yıl önce

codeluu

Plate ile birlikte dish de tabaktır, ancak yanlış dedi.

3 yıl önce

ipekcalik

dish daha çok bulaşık anlamında kullanılıyor diye biliyorum ama yanlış olmasın yine de :D

3 yıl önce

ElifNisaMa

Dogru soyluyorsun oyle oluyor

3 ay önce

humancobain

her pasta is on the plate var onu neden kabul etmiyor?

3 yıl önce

mehmetemin46

off be yanlış yaptıtm :(

3 yıl önce

tunahan523

Makarnaya niye pasta diyor

3 yıl önce

ElifNisaMa

Cunku ingilizcesi makarnanin pasta

3 ay önce

wattyswriter

Makarna icin macaroni yazdim ama pasta dogru cevap gosteriyor?

2 yıl önce

ElifNisaMa

Cunku ingilizcede makarnanin ingilizcesi pasta

3 ay önce

TurhalSu

Merhaba zaten pasta makarna demek

5 gün önce

edanuryuksel

başka bir soruda da diğer cevap olarak on yerine over i vermiişti ama kabul etmedi şimdi..

1 yıl önce

Effy666

Over neden olmuyor? Başka sorularda over diyorsunuz

4 ay önce

CamAhmet
CamAhmet

Yav üstünde diyor iskoymayınca yanlış diyor.O zaman üstündedir yazacaksınız.Türkçe bilmeden dil öğretmeye çalışıyorsunuz

3 hafta önce

seda-23

Iki şık da aynı

3 yıl önce

ElifNisaMa

Hayir siklar ayni degil

3 ay önce

simgescode1

Dittir lan

3 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.