Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Bizim makarnamız tabağın üstünde."

Çeviri:Our pasta is on the plate.

0
3 yıl önce

19 Yorum


yfirat

Over neden olmuyor arkadaşlar?

3
Cevap ver3 yıl önce

BARIS_KARAMAN

bildiğim kadarıyla over "yukarıda" demek. Örnek: "Uçak binanın üstünden geçti." "The plane passed over the building" gibi. Tam çevirememiş olabilirim. "on" kelimesinde temas var.

1
Cevap ver2 yıl önce

YUNUSEMREe191414

Among ne demek

1
Cevap ver3 yıl önce

serpilb4s

is neden kullanıldı?

1
Cevap ver2 yıl önce

Southblues

is koymayı unuttum diye başa alıyorum şimdi shsksns

0
Cevap ver3 yıl önce

codeluu

Plate ile birlikte dish de tabaktır, ancak yanlış dedi.

0
Cevap ver3 yıl önce

ipekcalik

dish daha çok bulaşık anlamında kullanılıyor diye biliyorum ama yanlış olmasın yine de :D

1
Cevap ver2 yıl önce

ElifNisaMa

Dogru soyluyorsun oyle oluyor

1
Cevap ver1 ay önce

humancobain

her pasta is on the plate var onu neden kabul etmiyor?

0
Cevap ver3 yıl önce

mehmetemin46

off be yanlış yaptıtm :(

0
Cevap ver3 yıl önce

tunahan523

Makarnaya niye pasta diyor

0
Cevap ver2 yıl önce

ElifNisaMa

Cunku ingilizcesi makarnanin pasta

0
Cevap ver1 ay önce

wattyswriter

Makarna icin macaroni yazdim ama pasta dogru cevap gosteriyor?

0
Cevap ver2 yıl önce

ElifNisaMa

Cunku ingilizcede makarnanin ingilizcesi pasta

0
Cevap ver1 ay önce

edanuryuksel

başka bir soruda da diğer cevap olarak on yerine over i vermiişti ama kabul etmedi şimdi..

0
Cevap ver1 yıl önce

Effy666

Over neden olmuyor? Başka sorularda over diyorsunuz

0
Cevap ver2 ay önce

seda-23

Iki şık da aynı

-1
Cevap ver3 yıl önce

ElifNisaMa

Hayir siklar ayni degil

0
Cevap ver1 ay önce

simgescode1

Dittir lan

-5
Cevap ver2 yıl önce