"To nie jest możliwe."

Tłumaczenie:It is not possible.

4 lata temu

6 komentarzy


JuliaRoman8

Dlaczego nie może być ' That's impossible '?

3 lata temu

kkrzyy

Ponieważ "That's impossible" znaczy "To jest niemożliwe", a oni pytają o "To nie jest możliwe" czyli "It is not possible"

3 lata temu

ScarVIP48

Kkrzyy ma racje.

1 rok temu

viberoPL

That?

4 lata temu

Yola448704
Yola448704

to - it / this / that

2 miesiące temu

nalepka83

Ja wpisalem "this is not possible" i zaliczylo jako jedna z poprawnych wersji.

3 lata temu
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.