Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"To nie jest możliwe."

Tłumaczenie:It is not possible.

3 lata temu

5 komentarzy


JuliaRoman8

Dlaczego nie może być ' That's impossible '?

3 lata temu

kkrzyy

Ponieważ "That's impossible" znaczy "To jest niemożliwe", a oni pytają o "To nie jest możliwe" czyli "It is not possible"

3 lata temu

ScarVIP48

Kkrzyy ma racje.

1 rok temu

viberoPL

That?

3 lata temu

nalepka83

Ja wpisalem "this is not possible" i zaliczylo jako jedna z poprawnych wersji.

3 lata temu