"It works."

Fordítás:Működik.

November 21, 2014

5 hozzászólás


judit62

"Ez dolgozik" , ...nem jó??? Nemcsak emberre mondják.


sun-goes-down

Én sem tudtam hogy ez így azt jelenti hogy működik...


SzalocziKatalin

Szerintem a dolgozik is teljesen jó.Mondjuk pl. egy gépre is, hogy jól dolgozik... vagy Hogy dolgozik a gép? legfeljebb szabatosabb a működik.


mihalyterh

"Munkában" az jelentheti azt hogy működik....


GabriellaG283004

kérdésem van, segítséget kérek. A számítógép ha be van kapcsolva, már működik, de ez nem jelenti azt, hogy dolgozik is egy adott műveleten. ez a folyamatos és az általános jelen különbozőségéből adódhat?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.