1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I eat lunch."

"I eat lunch."

Překlad:Jím oběd.

November 21, 2014

6 komentářů


pssochor

Používá se běžně tahle věta (v Anglii), pokud chci říct, že obědvám ? Zní dost krkolomně.


kacenka9

Pouziva. Anglictina nema sloveso 'obedvat'. Ma sloveso na veceret 'to dine' ale na slovesa snidat, svacit, obedvat se vykaslala. Vlastne ne. Svacit se da rici' Snack. Ale castejsi je 'i eat/have a snack'


PetraProch11

Proč mi to nebere odpověď - obědvám?


jita407429

Nebere mně to ani správnou odpověď.


Kate165239

I have lunch se dá říci také. Je v tom nějaký rozdíl? Učila jsem se tuto frázi kdysi...


Vla646491

Myslím, že "Jím oběd" je stejné jako "Já jím oběd"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.