"I am on the first floor."

Çeviri:Birinci kattayım.

November 21, 2014

10 Yorum


HalitUZUN

Ben ilk yerin üstündeyim olmuyomu bu

May 21, 2015

Baris_Bilir

I am "at" the first floor. Doğru olur mu?

June 24, 2015

LordSagan

Maalesef. "At, in, on"ların kullanımları biraz karmaşık.

November 27, 2016

aokur44

Birinci kelimesi şıklarda yok

April 17, 2016

blnt360

Ben ilk katın uzerindeyim dogru kabul etmedi

April 23, 2016

UmutYolcu1

Ben zemin kattayim cumlesi neden olmuyor

October 11, 2016

yagmurtufekci

Ben birinci yerdeyim dedim olmadı ama yer anlaminada geliyodu aslinda olmasi gerekmez mi ?

August 2, 2017

TeknoDVD

Floor kat demek.

April 30, 2019

hsyriye

Ben

February 2, 2018

TanEr767552

Arkadaslar galiba floor dan önceki on in at belirliyor floor un yer mi kat mı olduğunu

May 26, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.