1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I have met two doctors."

"I have met two doctors."

Fordítás:Eddig két orvossal találkoztam.

November 22, 2014

19 hozzászólás


RkaSzalont

Nem fogadta el a 2-t... :/


KollerMisi

nem tudom hogy miért nem fogadja el számmal a kettőt


Harga

Szerintem ott elfogadja, ahol az angolban is számmal van.


Gyula110257

Melyik szó az "eddig?"


vasvariistvan

A befejezett jelenidőből következik.


mrTaki

Valki megfejtette, hogy a "kettő orvossal" miért nem jó ? :(


rpdGll

Két orvossal talakoztam - miért nem jó?


Panni21

Nem fogadja el a kettő szót :)


Kormice

Megismertem két orvost nem felel meg?


GergelyMol1

Ismerni know találkozni meet


jani1972

és "nice to meet you"az örülök hogy megismertelek...nem?..tehát...


GergelyMol1

a nice to meet you egy kifejezés, ebből nem lehet kiemelni egy szót sem, a meet csak ebben az összefüggésben fordítható ennek, önállóan más szövegkörnyezetben nem


jani1972

Egy kérdés még,hogyan mondjuk azt hogy:Ismertem két orvost...és,Megismertem két orvost...?köszi.


GergelyMol1

sztem ismertem I knew megismertem I have known


Harga

Szerintem: "Ismertem két orvost." - "I knew two doctors." / "Megismertem két orvost." - "I got to know two doctors." / "Már ismertem két orvost." - "I have known two doctors."


drugeth

Nem is tudtam, h a 2 az nem = kettővel


Olivia895472

Kettő=két. Nem? Miert nem fogadja el?


VodaKroly

B.......d meg ugyan ezt írtam. A számokat nem ismeritek?


Harga

Megismerik, ha le tudod írni betűkkel, de az obszcén szavak még kipontozva sem okosítják a számítógépet.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.