1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Their father allows it."

"Their father allows it."

Çeviri:Onların babası ona izin verir.

November 22, 2014

13 Yorum


sirjoan620

allows it'i onu onaylar olarak çeviremez miyiz?


meh1156

Kaçtane babaları var


ICouldntFind

Mesela 3 kardeştirler hepsiyle ilgili bi plan yaparken onlarin babasi gelmelerine izin verir gibi bir sekilde kullanılır


GoncaRabia

let de izin vermek değil mi?


wsynduo

Evet ama let daha cok musade etmek manasinda kullanılıyor.yine izin vermek manasi cikiyor ama ince bi ayrim var ;)


istanbey

Allow aynı zamanda serbest bırakmak anlamında, yani let fiilinden daha vurgulu bir izin vermek.


sawashian

Geçen bayram biz 9 gün müsade yaptık :)))


BurakBayrak

Onların babası onu kabul eder dedim yemedi


night_wolf01

Babaları onu kabul eder. Neden olmadı.


buketsevcan

Kabul etmek = to accept


kevserkan

Onların babası izin verir ona dedim kabul etmedi


Alperrr2

peder dedik reddeti mq


AhmetGure

İzin vermek ve müsaade etmek aynı manadadır. "müsade etti" kabul edilmeli idi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.