"Theirfatherallowsit."

Çeviri:Onların babası ona izin verir.

3 yıl önce

12 Yorum


meh1156

Kaçtane babaları var

1 yıl önce

sirjoan620

allows it'i onu onaylar olarak çeviremez miyiz?

3 yıl önce

GoncaRabia

let de izin vermek değil mi?

3 yıl önce

wsynduo

Evet ama let daha cok musade etmek manasinda kullanılıyor.yine izin vermek manasi cikiyor ama ince bi ayrim var ;)

3 yıl önce

istanbey

Allow aynı zamanda serbest bırakmak anlamında, yani let fiilinden daha vurgulu bir izin vermek.

3 yıl önce

sawashian
sawashian

Geçen bayram biz 9 gün müsade yaptık :)))

2 yıl önce

BurakBayrak

Onların babası onu kabul eder dedim yemedi

2 yıl önce

night_wolf01

Babaları onu kabul eder. Neden olmadı.

1 yıl önce

buketsevcan

Kabul etmek = to accept

1 yıl önce

kevserkan
kevserkan

Onların babası izin verir ona dedim kabul etmedi

1 yıl önce

Alperrr2

peder dedik reddeti mq

1 yıl önce

AhmetGure

İzin vermek ve müsaade etmek aynı manadadır. "müsade etti" kabul edilmeli idi.

11 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.