"Does he have a horse?"

Překlad:Má on koně?

před 3 roky

6 komentářů


ttt2002

nemá tam být "he has"?

před 3 roky

Nemesis_NaR

Tvar slovesa, vyjadřájící že se jedná o třetí osobu jednotného čísla, už je u pomocného slovesa "does", které se do otázek vkládává - viz např. "Does he cook?" = "Vaří(vá)?"

před 3 roky

Ve26Y
Ve26Y

Proc je na zacatku Does? Ma prece vyznam delat atd.

před 2 roky

kacenka9
kacenka9
Mod

Tvoreni otazek v AJ je nejlepe kratce vysvetleno zde.

http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine

před 2 roky

Gabriella9999

A proč, když sloveso "have" je operátor je zde použito pomocné sloveso "do"? Proč není jednoduše "Has he a horse?" ? Děkuji za odpověď.

před 2 týdny

Lucinna2

Ty ses debil :D

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.