Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Does he have a horse?"

Překlad:Má on koně?

0
před 3 roky

4 komentáře


ttt2002

nemá tam být "he has"?

0
Odpovědět1před 3 roky

Nemesis_NaR

Tvar slovesa, vyjadřájící že se jedná o třetí osobu jednotného čísla, už je u pomocného slovesa "does", které se do otázek vkládává - viz např. "Does he cook?" = "Vaří(vá)?"

17
Odpovědět1před 3 roky

Ve26Y
Ve26Y

Proc je na zacatku Does? Ma prece vyznam delat atd.

0
Odpovědětpřed 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Tvoreni otazek v AJ je nejlepe kratce vysvetleno zde.

http://www.helpforenglish.cz/article/2006090703-otazky-v-anglictine

0
Odpovědětpřed 1 rokem