"Does he have a horse?"

Překlad:Má on koně?

November 22, 2014

11 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


ttt2002

nemá tam být "he has"?


Nemesis_NaR

Tvar slovesa, vyjadřájící že se jedná o třetí osobu jednotného čísla, už je u pomocného slovesa "does", které se do otázek vkládává - viz např. "Does he cook?" = "Vaří(vá)?"


Ve26Y

Proc je na zacatku Does? Ma prece vyznam delat atd.


Gabriella9999

A proč, když sloveso "have" je operátor je zde použito pomocné sloveso "do"? Proč není jednoduše "Has he a horse?" ? Děkuji za odpověď.


PetrosKaba

"Nemá (on) koně?" Přijde mi to víc české než uvedený překlad.


ArnyZpp

Kdyz si to pustím spomalené je tam jednoznačne slyset "she"


Buchtotronik

audio úplne zle, najprv som rozumel "the see" a ked som spomalil tak som rozumel this he. Does som tam nepočul vôbec, úplne zlá výslovnosť


Alg8n

Naprosto souhlasím.Při pomalé výslovnosti jasně jde slyšet "this".Při rychlé nesmysl.


Megi265207

Přesně, neslysim to


White8Zeph

Má on koně mi moc jako český překlad nezní

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.