1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I take it."

"I take it."

Překlad:Já si to beru.

November 22, 2014

11 komentářů


Jolanamejc

Šlo by i já to beru? Já beru to?


Freyja_z

Můj překlad: "Já to vezmu." To je špatně? "Take" znamená také "vzít".


Nemesis_NaR

Ach ta čeština, to je ale jazyk... Sám jsem si teď díky tobě a DL znovu připomněl to co jsem se asi kdysi učil na gymplu: http://www.mojecestina.cz/article/2013110101-slovesny-vid-dokonava-a-nedokonava-slovesa

"Vzít" je dokonavé sloveso - existuje jen v minulém a nebo budoucím čase - "vezmu" a "vzal (jsem)". No a protože anglická věta je v přítomném čase, tak musíme použit nedokonavou alternativu a tou je "brát".

Tudíž tebou navrhovaná česká věta se do aj přeloží jako: "I will take it."


Pavel221503

skvely znalosti cestiny, ta diskuze je poucna i smerem k cestine...


Jola330934

Super vysvětlení, díky moc!!!!


Mirek85849

Děkuji za připomenutí krasy a dokonalisti čj


SirNene1

Proc nejde "beru to"


Lenka541739

beru to, ani beru si to, mi to neuznalo, takže?


JanaSovadn

Beru to - neuznalo ???


LaoRFv

Čeština je krásný a bohatý jazyk. Angličtinu vyučující nemohou barevnost naší řeči nikdy pochopit, tak asi budeme kopírovat to, co jsou schopni přijmout

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.