"The project is taking shape."

Fordítás:Alakul a projekt.

November 22, 2014

11 hozzászólás


ffyhuba

A projekt kezd kiakakulni. (elfogadta)

March 10, 2019

dusiendre

vannak akik magyarul is tudják mi is a project...mert project az TERV a francba

November 22, 2014

Tarnai

A projekt több mint egy terv, inkább tervezet, vagy tervcsomag, de pontos magyar megfelelője nincsen. Eredeti jelentése: előrevetítés.

July 20, 2015

zsalica

igazad van de már mindenki ezt használja, és persze ez engem is bosszant

March 10, 2015

Papucska

A projekt hozza a formát.. De nem tetszett neki.

March 13, 2015

Tarnai

A projekt alakot ölt. (elfogadva)

January 28, 2016

KuharJanos

Kicsit szlenges (mondjuk az nem lenne baj beszédben, de ez egy oktatóprogram). Amúgy meg az eredeti mondatban benne van a rejtett jelentés szerintem, hogy még csak alakul, még van hová fejlődnie.

September 8, 2015

ARLTheHunter

a projekt kezd alakulni az miért nem jó ?

January 14, 2017

Feri62705

Eredeti jelentése még hosszabb mint egy tervezet: Për Jetë Ka Të (albanul) - For Life Has - Életért hogy legyen

January 12, 2018

kogu4
May 20, 2019

JoeSzab

Magyarul! Alakul a terv!

June 10, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.