A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The project is taking shape."

Fordítás:Alakul a projekt.

3 éve

8 hozzászólás


dusiendre

vannak akik magyarul is tudják mi is a project...mert project az TERV a francba

3 éve

Tarnai
Tarnai

A projekt több mint egy terv, inkább tervezet, vagy tervcsomag, de pontos magyar megfelelője nincsen. Eredeti jelentése: előrevetítés.

3 éve

zsalica
zsalica

igazad van de már mindenki ezt használja, és persze ez engem is bosszant

3 éve

Papucska
Papucska

A projekt hozza a formát.. De nem tetszett neki.

3 éve

Tarnai
Tarnai

A projekt alakot ölt. (elfogadva)

2 éve

KuharJanos

Kicsit szlenges (mondjuk az nem lenne baj beszédben, de ez egy oktatóprogram). Amúgy meg az eredeti mondatban benne van a rejtett jelentés szerintem, hogy még csak alakul, még van hová fejlődnie.

2 éve

ARLTheHunter

a projekt kezd alakulni az miért nem jó ?

1 éve

Feri62705
Feri62705

Eredeti jelentése még hosszabb mint egy tervezet: Për Jetë Ka Të (albanul) - For Life Has - Életért hogy legyen

7 hónapja