"Mám se dobře, děkuji vám."

Překlad:I am fine, thank you.

November 22, 2014

10 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JirkaHakulin

I am good, thank you - proč to není ok?


MarquiseDeBat

Protože "Jsem dobrý, děkuji" znamená něco úplně jiného :)


Elis826159

Má tam být místo good FINE


Vikypedie

Jak mam poznat jesli je tam ,,thanks '' nebo,,thank you '' ?


Jirina2014

"I am well, thank you" by se také dalo uznat??


ladavala

To je uznáváno.


Jitka241015

Thanks a kdy thank


ladavala

"Thanks" je "díky". Sloveso "thank" (děkovat) používáme podobně jako u nás, tedy s předmětem (děkovat KOMU za CO). V angličtině je to potom vazba thank somebody for something**.

https://www.helpforenglish.cz/article/2013031301-slovicko-thank-v-anglictine

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.