1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mám se dobře, děkuji vám."

"Mám se dobře, děkuji vám."

Překlad:I am fine, thank you.

November 22, 2014

5 komentářů


TopGearDan

I'm good, thank you. Je také správně, mám to ověřené, proč mi to neuznalo?


VtzslavKli

Jste trošku na palici jelikož se nudíte v karanténě takže sem píšete takovýhle p * * *.


JirkaHakulin

I am good, thank you - proč to není ok?


MarquiseDeBat

Protože "Jsem dobrý, děkuji" znamená něco úplně jiného :)


Albi144

Já jsem to napsala správně a neuznalo mi to

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.