"Heisherealready."

الترجمة:هو هنا بالفعل .

منذ 4 سنوات

11 تعليقًا


Ahmed.D.Yahya
Ahmed.D.Yahya

هو بالفعل هنا ... ايه المشكلة فى الترتيب ده ؟

منذ 3 سنوات

fatima854388

جد نفس المعنى ليش خطأ

منذ 3 سنوات

Turki910426

هو موجود بالفعل

ليش ما قُبلت ؟

منذ سنة واحدة

dr.omar.must

هو هنا فعلا

منذ 4 سنوات

Mahmoudalsaudi

هو هنا للتو

منذ 3 سنوات

bNRZ2

انه هنا بالفعل افضل

منذ 3 سنوات

Fatima111611

Already al ready already already already

منذ 3 سنوات

AhmadAttia

هو بالفعل هنا تفرق¿

منذ 3 سنوات

0WcX1

هو هنا للتو أين الخطأ

منذ سنتين

loverlover1

Already

منذ سنتين

mohamed977158

هو هنا حقا اين الخطأ

منذ 7 أشهر
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.