"He is here already."

الترجمة:هو هنا بالفعل .

November 22, 2014

15 تعليقًا


Ahmed.D.Yahya

هو بالفعل هنا ... ايه المشكلة فى الترتيب ده ؟

August 12, 2015

fatima854388

جد نفس المعنى ليش خطأ

November 27, 2015

Turki910426

هو موجود بالفعل

ليش ما قُبلت ؟

January 2, 2018

ghid314796

He is here already. هو هنا بالفعل

June 23, 2019

Osama0000

هو هنا بالفعل هو بالفعل هنا نفس الشيء مجرد تقديم وتأخير في اللغة العربية

July 24, 2019

dr.omar.must

هو هنا فعلا

November 22, 2014

Mahmoudalsaudi

هو هنا للتو

May 6, 2015

bNRZ2

انه هنا بالفعل افضل

October 17, 2015

Fatima111611

Already al ready already already already

December 1, 2015

AhmadAttia

هو بالفعل هنا تفرق¿

December 20, 2015

0WcX1

هو هنا للتو أين الخطأ

July 24, 2016

loverlover1

Already

August 2, 2016

mohamed977158

هو هنا حقا اين الخطأ

June 10, 2018

AlaaShaheen77

في اللغة العربية ممكن نقول هو بالفعل هنا أو هو هنا بالفعل وهي بنفس المعنى

August 2, 2019

MuawiaHamo

إنه هنا سلفا... ما المشكلة؟

October 10, 2019
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.