"Thechildrensleepafterbreakfast."

Tłumaczenie:Dzieci śpią po śniadaniu.

4 lata temu

5 komentarzy


laura5558

kiedy napisałam "dzieci spia po sniadaniu" to nie zaliczyło ale kiedy napisałam "dzieci śpia po sniadaniu" to już zaliczyło.

3 lata temu

MajqaD

Dlaczego liczba mnoga?

3 lata temu

Klaudia45213

Ponieważ "Children" to liczba mnoga od "Child"

1 miesiąc temu

zuzia401342

Dzieci śpią po śniadaniu

8 miesięcy temu

Lili333193

No może małe dzieci śpią ale ja napewno nie.

1 rok temu

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.