"The lemon is on the plate."

Fordítás:A citrom a tányéron van.

4 éve

7 hozzászólás


gabeeca

Az már nem is jó, hogy ??: A citrom a tányéron.

4 éve

qkrisi.inactive

Nem, mert a ti fordításotok helyesen: The lemon on a plate.

3 éve

Gyertya
Gyertya

Én is ezt kérdem!

3 éve

krisz197

az nem jó én is azt irtam kell a végére a van. szoval A citrom a tányéron van

2 éve

lazar320633

Helyes lett.

2 éve

vaAAFb

Ebben a feladatsorban 7. alkalommal írja ki ezt a mondatot

10 hónapja

Samphon

Megoldásom: A citrom a tányéron van

Helyes megoldás: A citrom a tányéron van.

Nem fogadta el valamiért, de bejelentettem.

1 hete
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.