"They are pretty tired today."

Fordítás:Meglehetősen fáradtak ma.

November 22, 2014

8 hozzászólás


xysari5

A pretty az nem szépet jelent? Oo

April 11, 2015

johalasz46

Is! + = meglehetősen, eléggé...Viszont én azt irtam, hogy "teljesen", ami szinonimája, de nem fogadta el. (Persze, mert ennek igazi megfelelője: perfectly.) A duó ragaszkodik a saját elképzeléséhez...

December 29, 2016

olmik

???a meglehetősen a teljesen szinonimája???

October 17, 2017

wexutar

Ők nagyon elfáradtak mára. Ez miert nem jo?

November 22, 2014

StTnde

A példamondatban a fáradt jelzőként szerepel, te múlt idejű igét írtál.

November 25, 2015

Terebesi

Ők túlságosan fáradtak ma?

January 20, 2015

IstvanMorv

They are too tired today.

December 1, 2018

londonboy65

Meglehetősen ma fáradtak. ??

May 7, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.