A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"They are pretty tired today."

Fordítás:Meglehetősen fáradtak ma.

3 éve

6 hozzászólás


xysari5

A pretty az nem szépet jelent? Oo

3 éve

johalasz46

Is! + = meglehetősen, eléggé...Viszont én azt irtam, hogy "teljesen", ami szinonimája, de nem fogadta el. (Persze, mert ennek igazi megfelelője: perfectly.) A duó ragaszkodik a saját elképzeléséhez...

1 éve

olmik

???a meglehetősen a teljesen szinonimája???

10 hónapja

wexutar

Ők nagyon elfáradtak mára. Ez miert nem jo?

3 éve

StTnde
StTnde

A példamondatban a fáradt jelzőként szerepel, te múlt idejű igét írtál.

2 éve

Terebesi

Ők túlságosan fáradtak ma?

3 éve