A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Az erdő"

Fordítás:The forest

3 éve

8 hozzászólás


emgepe
emgepe

És vajon ha a súgó az erdő szóra a wood-ot javasolja, miért csak a woods-ot fogadja el a program? Nem jó "Az erdő" fordításra a "The wood"?

3 éve

Szakiani

Forest, wood, woods- van valami jelentősége annak, hogy mikor melyiket használjuk?

3 éve

kisskati.91

A forest jelenti hogy erdő a wood meg azt hiszem hogy fát jelent, de mint anyag. Pl wood floor mint fapadló. A tree pedig a fa ami az erdőben van.

3 éve

Makuka0

The woods / ezt adta megoldásként. Én viszont wood-ot írtam, mert az erdő egyes számban van. Szóval miért is többest használ, ha simán erdőt kell írni?

3 éve

aantos

A fenti Wiktionary Usage notes szerint:

'In the sense of "a forested area", the singular generally refers to a discrete area of forest, while the plural is often used when a more vaguely defined area is meant.'

Szerintem elfogadhatná a wood-ot is a Duolingo.

3 éve

Evolita
Evolita

wood - erdot nem jelent cask tobbesszamban, sorry.

2 éve