"I listened to the lecture."

Çeviri:Ben dersi dinledim.

3 yıl önce

11 Yorum


DesirousLearner

Lecture için 'konferans' da kabul edilmeli bence. :)

3 yıl önce

osencan

buradaki "to" gerekli mi?

3 yıl önce

Nilgun491120

Kkk

2 yıl önce

derya.inan

Lecture konferans anlamina da geliyor. Kabul edilmeli..

3 yıl önce

MoonUnique

to neden kullanılıyor?

2 yıl önce

MoonUnique

acaba listened to birlikte mi kullanımış?

2 yıl önce

akgulturkmn

Derste dinledim neden olmadi

3 yıl önce

Hazelfraiseee

O zaman at kullanilmaliydi ama the lecture kullanilmis.

1 yıl önce

ibrahimtuna1463

to neden var? Explanation please

1 yıl önce

MerveEmiroglu

Buradaki 'to' nun görevi nedir, bilen var mı?

I listened the lecture olmaz mı?

1 yıl önce

Tuncay278945

listen genellikle "to" ile çalışıyor.

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.