1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "I listened to the lecture."

"I listened to the lecture."

Çeviri:Ben dersi dinledim.

November 22, 2014

17 Yorum


DesirousLearner

Lecture için 'konferans' da kabul edilmeli bence. :)


osencan

buradaki "to" gerekli mi?


derya.inan

Lecture konferans anlamina da geliyor. Kabul edilmeli..


MoonUnique

to neden kullanılıyor?


MoonUnique

acaba listened to birlikte mi kullanımış?


MerveEmiroglu

Buradaki 'to' nun görevi nedir, bilen var mı?

I listened the lecture olmaz mı?


Tuncay278945

listen genellikle "to" ile çalışıyor.


nevin854190

Bu cumlede to yu kullanmadan olmuyor mu bir aciklama getirir misiniz


akgulturkmn

Derste dinledim neden olmadi


Hazelfraiseee

O zaman at kullanilmaliydi ama the lecture kullanilmis.


ibrahimtuna1463

to neden var? Explanation please


MertcanDikmen

caps lock açık kalmış neden büyük harf kabul edilmiyor?


OmerPETEK

Konuşma konferans


husonet

Derste neden olmuyor


husonet

Açık yazmamışım dersi derste dinledim olmuyormu?


HalitEmreY

Konuyu dinledim niye olmadı lecture konu anlamına geliyor diye biliyorum

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.
Başla