Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"De honden eten brood."

Vertaling:The dogs eat bread.

0
3 jaar gelden

8 opmerkingen


Sifanie

Wanneer is het eat en wanneer eating??

3
Reageer3 jaar gelden

annem18

Im eating=ik ben aan het eten i eat=ik eet snappie

7
Reageer3 jaar gelden

xcxato

'Eating' is met het werkwoord 'to be' (zijn) dus 'i am eating': Ik ben aan het eten en 'eat' wordt gebruikt: 'i eat': ik eet

5
Reageer3 jaar gelden

RuzannaBas

wanneer er een werkwoord van to be bij staat is het eating en anders niet

3
Reageer2 jaar gelden

RuzannaBas

wanneer is het eat en wanneer eats?

2
Reageer2 jaar gelden

Liesje77699

Eat is van ik eet, maar eats is van zij, hij of het eet

I eat. Ik eet He eats. Hij eet She eats. Zij eet It eats. Het eet

3
Reageer2 jaar gelden

Kristina972888

Is "The dogs are eating bread" ook correct?

2
Reageer2 maanden geleden

.KGDW

Ja

0
Reageer1 maand geleden