"De honden eten brood."

Vertaling:The dogs eat bread.

4 jaar gelden

8 opmerkingen


Sifanie

Wanneer is het eat en wanneer eating??

4 jaar gelden

annem18

Im eating=ik ben aan het eten i eat=ik eet snappie

3 jaar gelden

xcxato

'Eating' is met het werkwoord 'to be' (zijn) dus 'i am eating': Ik ben aan het eten en 'eat' wordt gebruikt: 'i eat': ik eet

3 jaar gelden

RuzannaBas

wanneer er een werkwoord van to be bij staat is het eating en anders niet

2 jaar gelden

Kristina972888

Is "The dogs are eating bread" ook correct?

6 maanden geleden

.KGDW

Ja

5 maanden geleden

RuzannaBas

wanneer is het eat en wanneer eats?

2 jaar gelden

Liesje77699

Eat is van ik eet, maar eats is van zij, hij of het eet

I eat. Ik eet He eats. Hij eet She eats. Zij eet It eats. Het eet

2 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.