1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "They left my son here yester…

"They left my son here yesterday."

Çeviri:Onlar dün benim oğlumu buraya bıraktılar.

November 23, 2014

9 Yorum


osman_7201

they left nasıl bıraktılar anlamına geliyor?

January 17, 2015

skesici

acele ettim left i loved anladım:)

April 26, 2016

hakan_durkut

terk ettiler i kabul etmedi

January 11, 2016

qwertyali

left yapmak anlamında değil mi translatede yapmak anlamında.

August 25, 2016

BasriOzdmr

yanlış baktınız sanırım "left" kelimesinin yapmak anlamı yok.

leave : bırakmak, terk etmek, ayrılmak ..... vs. bunun gibi anlamları var

January 11, 2019

mustafasamedy

o benim oğlumu dün burada terk etti

kabul etmedi neden ?

November 29, 2017

BasriOzdmr

"they" onlar

January 11, 2019

OzgurYILMA9

Ayrılmak (Left 2. hali) nasıl bırakmak anlamına geldi anlamadım. Google translate te de bu anlamı göremedim.

October 22, 2018

AkmCanSude

"Onlar oğlumu dün buraya bıraktılar" yazınca yanlış diyor. Lütfen artık ekleyin, rapor ettim.

June 15, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.