"Wat heb jij onder het shirt?"

Vertaling:What do you have under the shirt?

3 jaar gelden

8 opmerkingen


skylgef

Kan nietbgewoon: What have you under the shirts zonder do

3 jaar gelden

Arwin129120

"do" is een woordje om heb te versterken want zonder "do" klopt de zin niet

2 jaar gelden

Soraya231

onder betekent toch ook among en als ik among in typ waarom is het dan fout kan iemand dit uitleggen aub?

3 jaar gelden

HenkVanEs

onder de tafel is under, onder(tussen) de mensen is among

3 jaar gelden

imme2006

Among betekent tussen bijvoorbeeld the cat sleep among the dogs ok?

1 jaar gelden

Goldcrumble

Het is "sleeps" en niet "sleep" maar verder helemaal goed!

1 maand geleden

DamionGans

Wat is het verschil tussen under en underneath?

3 jaar gelden

Wijnanda8

Dit is moeilijk te begrijpen. zijn er in het engels ook verschillende omstandigheden dat do you have of have got gebruikt wordt ?

8 maanden geleden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.