Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Wat heb jij onder het shirt?"

Vertaling:What do you have under the shirt?

1
3 jaar gelden

7 opmerkingen


skylgef

Kan nietbgewoon: What have you under the shirts zonder do

7
Reageer23 jaar gelden

Arwin129120

"do" is een woordje om heb te versterken want zonder "do" klopt de zin niet

2
Reageer2 jaar gelden

Soraya231

onder betekent toch ook among en als ik among in typ waarom is het dan fout kan iemand dit uitleggen aub?

3
Reageer3 jaar gelden

HenkVanEs

onder de tafel is under, onder(tussen) de mensen is among

2
Reageer2 jaar gelden

imme2006

Among betekent tussen bijvoorbeeld the cat sleep among the dogs ok?

2
Reageer10 maanden geleden

DamionGans

Wat is het verschil tussen under en underneath?

1
Reageer3 jaar gelden

Wijnanda8

Dit is moeilijk te begrijpen. zijn er in het engels ook verschillende omstandigheden dat do you have of have got gebruikt wordt ?

0
Reageer6 maanden geleden