1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви вже прочитали цю книгу?"

"Ви вже прочитали цю книгу?"

Переклад:Have you read the book yet?

November 23, 2014

22 коментарі


Nsoft

чи буде правильним варіант - have you already read the book?


riyko

а чому речення будується саме так have you read the book yet? маю на увазі чому саме have, чи можна сказати did you read the book yet? Я розумію чи вчимо лише теперішній час, але ж в питання стоїть минулий тому мені здається краще використовувати did, have це взагалі перекладається як мати.


Fb8U1

Have read це минулий час, який ми ще не вивчали. Have у ньому - допоміжне дієслово, воно не перекладається. Рухаймося вперед!


juicy_lips

Чому ви даете це завдання, хоча граматичнл ми такого ще не проходили? Якби не слово книга, я би навіть не знала який варіант вибрати....


TanyaGV

поясніть мені, будь ласка, чому саме так перекладається це речення: "Have you read the book yet?"?


SergioRuido

Yet у значенні вже вживається у питальних реченнях і зазвичай ставиться в кінці.. Ви вже закінчили? - Have you finished yet?. Більше про це тут і тут. Ми плануємо додати пояснення у "Нотатки".


juicy_lips

А як з Приложенія перейти по цих посиланням? Дякую наперед:)


Sythi

чи можна перекласти речення так: are you read the book yet???


H1lP4

Ви не подумали, в якій часовій формі поставити дієслово. У вправі йдеться про дію, завершену до моменту запитання. Цій умові відповідає Present Perfect. Час - теперішній, його показує допоміжне дієслово have у теперішньому часі. Проте завершеність дії до моменту запитання дозволяє перекласти минулим часом. Запропоноване Вами are read не може існувати в межах англійської граматики. Допоміжне are вживається у Continuous, але у цій формі основне дієслово має бути reading. Are reading означає процес читання у даний момент, а це не те, про що питають. Вище пропонували did read. Це Past Simple у питальному реченні. Час минулий, але дія не завершена. Тому це звучатиме Ви читали вже..., але не Ви прочитали вже...


Me_Dik

так запутано....


H1lP4

Розумію. Відповідь "ні" проста і зрозуміла. Та вона не додає знань. Я намагався пояснити, в чому помилка.


allmillene

Ваші пояснення досить корисні. Принаймні - мені.


Fb8U1

Відповідаю на свій же коментар, хоч він під іншим іменем H1lP4. Останні рядки щодо Past Simple вважаю помилковими, та відредагувати їх не можу із-за зміни імені.

Тоді я вважав, що Past Simple завжди перекладається недоконаним видом. За час, що пройшов, я став краще розуміти англійські часи. Отже, часи Perfect завжди перекладаються доконаним видом. Continuous - завжди недоконаним. Past Simple - може перекладатись як доконаним, так і недоконаним видом. Це визначається контекстом.


Me_Dik

до того ж, Past Simple - це подія, завершена в минулому і не має відношення до теперішнього. Ключове слово - завершена, тобто did read....? мало б перекладатись як "прочитали", а не "читали"? ОТже, did you read the book yet? мало б бути правильним варіантом?


Stanislav743468

Можна і "did you already read the book "


Nazar_I

"Have you read the book?" - гадаю так теж правильно


Fb8U1

Ви згубили слово Вже.


x51j1

Are you already read this book? Це неправильно?


Fb8U1

Are read. Який це час? Такої конструкції в англійській мові немає.


akonabis

Тоді для чого це завдання якщо це ще завдання в теперішньому часі??


Yuri257892

Нащо тут той yet?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.