Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Evin on dokuz tane odası var."

Çeviri:The house has nineteen rooms.

3 yıl önce

8 Yorum


merve015

There are nineteen rooms in the house dedim ne değişti

3 yıl önce

BLACKWOLF83

Aynen

3 yıl önce

iamsui
iamsui

"house has nineteen rooms" dedim olmadı illa ki "The" kullanmak zorunda mıyız

3 yıl önce

ARES61

Has got kabul etmedi

3 yıl önce

kaanki57

there are nineteen rooms in the house

1 yıl önce

erdem.gelegen

Evin belirli olması durumunda house yerine home olması gerekmiyor muydu?

3 yıl önce

mertmesin

There are nineteen rooms of the house dersek nasil bir anlam cikar

3 yıl önce

MoThA4
MoThA4

Home dedim kabul etmedi :/

1 yıl önce