A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A fiú alszik a repülés közben."

Fordítás:The boy sleeps during the flight.

3 éve

3 hozzászólás


MNZsuzska

A férjem, aki soha nem tanult angolul, csak nézi, hogy mi ez. Mármint a folyamatos jelen. Én is csak azért jelöltem be jó válasznak, mert tudom, mit jelent. Aki nem tanult korábban, annak fogalma sincs erről.

3 éve

janicu

The boy is sleeping during the flight. Hibának vette, hogy ezt nem jelöltem be! Gondoltam rá, hogy ez jó lehet, de mivel ezt az igeidőt még nem tanultuk illetve az eddigi gyakorlás alatt még egyszer sem használtuk, nem jelöltem be. Elvett egy szívecskémet!

3 éve

tibo1977

Magyarul biztos, hogy "a repülés"? Nekem nem hiányzik oda az az a...

3 éve