1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I drink and I eat."

"I drink and I eat."

Překlad:Já piji a jím.

November 23, 2014

7 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


duette

já jím a piju snad není zase taková chyba...


Nemesis_NaR

Je a není... Prohodil(a?) jsi pořadí sloves, aniž by k tomu byl důvod. DL je počítačový program a tudíž je potřeba se držet co nejblíže výchozí větě, pokud to je možné. Významový rozdíl je sice minimální, ale tady na DL si nemůžeme dovolit takto volné překlady, u složitějších vět, které už teď mají i přes 1000 možných překladů by to mohlo nadělat paseku.


HonzaJohny

Piju a jím, to není chyba. Do češtiny nemusím přeložit osobu.


Nemesis_NaR

Ano, nemusíš. Nebylo-li přijato něco, co si myslíš, že by mělo být správně, tak poprosím pouze o použití příslušného tlačitka "Ohlásit problém", viz https://www.duolingo.com/comment/7117296

20.5.2015


jgstcd

Je v systemu, a bylo uz tehdy.


Nemesis_NaR

Poprosím o printscreen. Protože tahle věta je v nadpisu této diskuze, což znamená, že to je nastavené jako hlavní překlad.

EDIT: Software u některých vět, většinou v aplikaci, má problém odpověd správně vyhodnotit. Chyba je na straně softwaru a ne překladu. Jediným řešením, které vám můžeme nabídnout, je nepoužívat aplikaci, ale když už DuoLingo na mobilu, tak přes prohlížeč.

Smutné je, že nikdo z uživatelů aplikace si toto nepřečte, protože diskuze k této větě se z neznámého důvodu uživatelům neukazuje. Každopádně z důvodů neustálého opakování téhož diskuzi zamykám.

21.03.2016

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.