Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Wiem, że ty wiesz."

Tłumaczenie:I know that you know.

3 lata temu

13 komentarzy


MaryJohn2

Jak będzie : Wiem , że ona wie ( po angielsku oczywiście) ?

3 lata temu

jakaisa

I know that she knows.

3 lata temu

MaryJohn2

Thank you. ;)

3 lata temu

avrillavigne_wm

MaryJohn2: po prostu jak chcesz 3 os. l.poj. to do czasownika dodaj końcówkę -s ;D

3 lata temu

Maiej

Nie wiem gdzie zrobiłem blad, to co napisałem to to samo

3 lata temu

DorotaJarosz
DorotaJarosz

Trzeba było zgłosic błąd. A ponadto następnym razem skopiuj dokładnie, co napisałeś.

2 lata temu

basia885

No ja też tak właśnie mam :(

3 lata temu

Marta_Budzik

A czemu nie zalicza; I see that you know? W końcu I see oznacza nie tylko widzę ale też wiem więc czemu?

1 rok temu

Knedlik-Ch
Knedlik-Ch

"I see" znaczy "ja rozumiem"

1 miesiąc temu

szron112

dlaczego nie zalicza about ?

2 lata temu

DorotaJarosz
DorotaJarosz

"To know about something" znaczy wiedzieć o czymś i wymaga natychmiast albo rzeczownika po "about" albo zaimka. I know about it/that/this/him/you. "I know about you knowing it" byłoby zrozumiałe, ale sztuczne. Bez dopełnienia "it" byłoby źle.

2 lata temu

akasha806

A można używać bez that? Czyli I know, you know?

2 lata temu

DorotaJarosz
DorotaJarosz

Nie, to by w zasadzie znaczyło tak samo, jak po polsku: ja wiem, ty wiesz. Nie byłoby wiadomo, że ja wiem, iż ty wiesz. W mowie potocznej jednak może się zdażyć, ale wymaga specjalnej intonacji i braku przecinka.

2 lata temu