"The north"

Fordítás:Észak

November 23, 2014

6 hozzászólás
Ez a téma le van zárva.


fectroll

Elég annyi hogy "Észak"


OldAkita

Az addig rendben van hogy "elég az észak", viszont érdekelne hogy kőbe vésett evidencia e, hogy az égtájak megnevezése előtt kötelező a határozott névelő? Mert tudni szeretném hogy mit feleljek ha megkérdezik tőlem: A globális felmelegedés elől hova érdemes menekülni? North, vagy "the north?"


fectroll

Véleményem szerint a különbség akkor nyilvánul meg, mikor általánosságban, vagy nem általánosságban beszélünk északról, vagyis:

  • Megyek északra - I go north

  • Megyek Amerika északi területére - I go to the north area of America


OldAkita

Kösz, igyekszem megjegyezni


Pola51

Az égtájakat nagybetűvek kell írni? Mert egyszer így, egyszer úgy írják a példamondatokban.


BertaZoltan1

Egy kicsit lehetne nehezebb a feladat ,mert nem vmi nehéz megjegyezni a north ot mert az előző feladat is hasonló volt.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.