"The north"

Fordítás:Az észak

November 23, 2014

6 hozzászólás


fectroll

Elég annyi hogy "Észak"

November 23, 2014

OldAkita

Az addig rendben van hogy "elég az észak", viszont érdekelne hogy kőbe vésett evidencia e, hogy az égtájak megnevezése előtt kötelező a határozott névelő? Mert tudni szeretném hogy mit feleljek ha megkérdezik tőlem: A globális felmelegedés elől hova érdemes menekülni? North, vagy "the north?"

January 4, 2016

fectroll

Véleményem szerint a különbség akkor nyilvánul meg, mikor általánosságban, vagy nem általánosságban beszélünk északról, vagyis:

  • Megyek északra - I go north

  • Megyek Amerika északi területére - I go to the north area of America

January 5, 2016

OldAkita

Kösz, igyekszem megjegyezni

January 5, 2016

Pola51

Az égtájakat nagybetűvek kell írni? Mert egyszer így, egyszer úgy írják a példamondatokban.

February 3, 2016

BertaZoltan1

Egy kicsit lehetne nehezebb a feladat ,mert nem vmi nehéz megjegyezni a north ot mert az előző feladat is hasonló volt.

January 24, 2019
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.