"The north"

Fordítás:Az észak

3 éve

5 hozzászólás


fectroll
fectroll

Elég annyi hogy "Észak"

3 éve

OldAkita

Az addig rendben van hogy "elég az észak", viszont érdekelne hogy kőbe vésett evidencia e, hogy az égtájak megnevezése előtt kötelező a határozott névelő? Mert tudni szeretném hogy mit feleljek ha megkérdezik tőlem: A globális felmelegedés elől hova érdemes menekülni? North, vagy "the north?"

2 éve

fectroll
fectroll

Véleményem szerint a különbség akkor nyilvánul meg, mikor általánosságban, vagy nem általánosságban beszélünk északról, vagyis:

  • Megyek északra - I go north

  • Megyek Amerika északi területére - I go to the north area of America

2 éve

OldAkita

Kösz, igyekszem megjegyezni

2 éve

Pola51
Pola51

Az égtájakat nagybetűvek kell írni? Mert egyszer így, egyszer úgy írják a példamondatokban.

2 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.