1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "She did not tell me her addr…

"She did not tell me her address."

Çeviri:O bana adresini söylemedi.

November 23, 2014

6 Yorum


turuncuofke

Türkçede "adres söylemek" kullanılmaz, burada "adres vermek" kullanmak daha mantıklı olmaz mı?


NazKaakm

Ama ingilizce çevirilerde türkçe karşılığı tam çevirilmeyebilir


hsnky0110

o onun adresini anlatmadı kullanılama mı ?


Lalisa.manoban56

Anlatmak farklı kullanılabilir.


HighburnPa

O adresini soylemedi. Kabul etmedi es deger dogrulukta olmasina ragmen


ilhan577505

burada HER kendisi anlamında kullanılmış..Yani 3. kişinin adresinin söylenip söylenmediği nasıl anlaşılacak..

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.