"Not him."

Překlad:On ne.

November 23, 2014

34 komentářů


rkaKrejnko

Může tam být i "Not he"?:) Děkuji


Nemesis_NaR

Ani ne, když to zájmeno stojí takto o samotě na konci věty, tak to anglickému uchu zní nepřirozeně a tak tam místo toho říkají "him/her/us/me atd."


jgstcd

Bereme to, ale radsi nepouzivejte, abyste nevypadala jako exot, z duvodu ktere uz psal Nemesis.


Jirina2014

Dobrý den, jaký by byl překlad k "ne jemu" a "ne on"? Díky!


ValaCZE

Řekla bych "ne jemu" - not to him a "ne on - not him


Jolanamejc

Proč není anglickà otázka "him/he not"?


kacenka9

Zalezi na tom, co tim 'on ne' chcete rict. Nicmene 'he not' rici nelze snad v zadnem pripade. Kdybyste treba chtela rici "oni jedi jablka. On ne", tak budete muset rici "They are eating apples. He is not. " nebo v jinem kontextu 'He does not'. Tam musi byt skoro vzdy sloveso. A pokud trvate na opravdu kratkem vyjadreni, tak pak slovosled 'Not him' je jediny mozny.


nema111

zdravim...prelozil jsem to jako "ne mu":-) a ono mi to napsalo ze to je spatne a spravny preklad "ne jemu" Tak jak to teda je kdyz rikate ze "ne jemu" by bylo "not to him" Diiiky za info.Bye


PavelXxXxX

Napsal jsem Jemu ne Vyhodnoceno jako správně, i když tady v diskuzi to vypadá že to není správně.


MartinBobr1

Napsal sem ,,ne jeho,, a bylo to spravne


suchyt

Tato anglickávěta má několik významů


ondraduolin

Sice mi to uznalo ale slysela jsem sunka=ham


JurajPukr

nemože to znamenat ne jemu?


kacenka9

nemuze. to by bylo 'Not to him"


Daniel911068

Může tam být to ne on?


DianaScepa

Jaký rozdil je mezi him a he děkuji napřed! ;-D


KaeiM.Pevn

He = on / Him = jeho, jemu


kejMates

napsal jsem “jej ne“ a nejspíš jsem staromódní, když mi to špatně nepřijde... předem díky za odpověd


kjakunov

Tohle sem nevedela ...


VclavDoksa

Proč nemůže být ne on? V češtině má stejný význam jako on ne...


Katarina708478

Ne on / on ne -> rizdiel?


Kyblos

Přeložil jsem to jako - jim ne. Odsouhlasilo mi to. Je to v pořádku?


Nemesis_NaR

Jakože kým, čím, "jím ne", jako sedmý pád od on. Jakobychom se ptali, kterým z kluků máme pohnout jako prvním. No, zvláštní překlad, ale budiž.


Kyblos

Ne jím, ale jim. Ne tedy s dlouhým í. Jako bych napsal např. na otázku: Dáte jim to jídlo? Jim ne. Takové jim ne, mi to uznalo a na to jsem se ptal, zda je to v pořádku.


Nemesis_NaR

No v pořádku to uplně není, ale s tím nic udělat nemůžeme, protože Duo nerozlišuje diakritiku - bo i mnozí češi píší bez ní. A tak "jim ne" s krátkým systém považuje za bez čárky napsané "jím ne"


Kyblos

Aha. To mě nenapadlo. Díky za vysvětlení :-)


saticek

jde aji ne jeho?


kacenka9

ne. "Ji ne' by bylo 'Not to her' a 'Ona ne' 'Not her'


Alena89986

Napsala jsem "Ne ho" a špatně - překlad Ne jeho. Tak jeho a ho je to samé, jen zkrácené, nebo se pletu?


Prominencr

On ne neexistuje (není to možné)...

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.