"Remek!"

Fordítás:Excellent!

4 éve

11 hozzászólás


deladislaus

That's great - miért nem jó?!

3 éve

csi
csi

Szerintem ez jó. "Awesome!" "Amazing!" "Cool!" ... ezek is jók, szerintem.

3 éve

munkamama

excellent=kiváló. perfect= tökéletes, vagyis mind a kettő lehet REMEK. Tehát az én válaszomat is el kéne fogadni!

4 éve

csi
csi

Nem tudom... szerintem "kiváló" és "tökéletes" nem ugyan az... Perfect = 100% Excellent = 90-100%

3 éve

fectroll
fectroll

Hát, jelentsd!

4 éve

MoldovnDvi

A nice miért nem jó?

1 éve

hun.uk

Inkább "Fine." a 7közbeni angolban. (Elfogadja.)

2 éve

B.Orsi2

DELADISLAUS-nak írom ,hogy amit ő mond az azt jelenti:ez nagyszerű!azaz nem remek!de nem értem mert az excellent kiválót jelent, nem?nem remeket, de mégis azt fogadja el!

2 éve

DiamondLady13

Én beírtam hogy "professional", eszembe jutott hogy nem jó és kitörölni már nem engedte

2 éve

DraSzekr

Kedves Csilla

A ''cool,, menőt jelent a ''amazing,, érdekeset az ''awesome,, pedig fantasztikusat jelent! Tanuld meg aztán okoskodj.

1 éve

Hollysufjan

Én azt írtam "Fine", és elfogadta.

1 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.