1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "They read the newspaper."

"They read the newspaper."

Překlad:Oni čtou ty noviny.

November 23, 2014

5 komentářů


ZdenkaZ

Proč mi skrytý slovník pod slovem "READ" nabízí minulý čas "ČETL" "PŘEČETLA" ...? A členu "THEY" překlad "ON, ONA, ONY..." když ve finále při odpovědi je to označeno za špatné ? Děkuji za odpověď

November 23, 2014

Nemesis_NaR

Zaprvé - vyjíždějící slovníkové nápovědy jsou fajn, ale je potřeba je občas brát s rezervou, protože většinou jsou spíš spojeny s tým slovem a ne s danou větou, takže někdy mohou být zcela zavádějící.

A zadruhé - zrovna "read" je dobrý příklad, protože přítomný a minulý čas se píšou stejně, přestože se čtou jinak: [ríd] - přít; [red] (stejně jako červená) - minulý. No a že "They" nerozlišuje mezi "Oni, ony a ona" je vcelku jasné, ne? A taky "Ti, ty, ta". No není ta angličtina krásná? Nemusíte se učit rozlišovat mezi 6 bo kolika slovy a tvary, prostě jenom "They"...

November 23, 2014

ZdenkaZ

Ano - angličtina snad bude brzy i pro mne krásná (-:

November 26, 2014

JihVef

Sracka

December 10, 2018

AllyKaniov

Oni ty noviny čtou je také gramaticky správně, ač to nebere, jde jen o vyjádření důrazu na slovo číst (v angličtině vyjádřeno spíše intonačně než slovosledem)

December 16, 2018
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.