A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A farmer rákban halt meg."

Fordítás:The farmer died of cancer.

3 éve

4 hozzászólás


Panni21
Panni21

Mikor kell 'a'? Mert a duolingoban 2 ugyanolyan mondat van, egyikbe kell, másikba nem. Valaki?

3 éve

Zsolt.Wiesbaden

Nem értem hová tennéd.. mert annyira nem illik sehova. Ha pontositod a kérdést, akkor részletesen elmagyarazom.

2 éve

Panni21
Panni21

the farmer died of a cancer

2 éve

Zsolt.Wiesbaden

Röviden: meg lehet halni "EGY szívrohamban" azaz "die of A heart attack", de nem lehet meghalni EGY rákban, az helytelen lenne magyarul is. Szóval "meghalni rákban", "die of cancer" határozatlan névelő nélkül áll. A szívroham vagy autóbaleset egy történés egy adott pillanatban, a rák vagy éhség pedig általános fogalom pl betegség, ami folyamatosan van mielőtt végül meghalsz benne.

2 éve