1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He is speaking."

"He is speaking."

Fordítás:Éppen beszél.

November 24, 2014

11 hozzászólás


GzaSzab

Ha mar az elozo peldamondatoknal ki lett téve az "éppen" szó, akkor itt miért lett elhagyva????Valaki homályositson már fel!!!


SztanaAnna

Eddig nem tettem ki az éppen szót, csak most. Kár volt. Jelentem.


narancs12

Én azért írtam oda az éppen szót,mert ő odaírta,nekem nem fogadta el. Pedig ezt az igeidőt szerintem pont akkor kell használni,ha akkor ,abban a pillanatban történik a cselekvés.Talán nem jól tudom?


Mirjam114175

Miert nem jo az Eppen beszel?


Mamika51

Ebben az esetben miért nem jó az "Éppen beszél"?


Simon_Zoli

Ezt írtam a szerkesztőknek. Ez már a sokadik és eddig még egyszer sem jelentkezett közülük senki sem, hogy valamilyen választ adjon. Hátha majd most. "Tisztelt Duo szerkesztők! Számtalan helyen próbáltam jelezni az összevisszaságot és következetlenséget ami a programot jellemzi. Például itt is. Miért nem fogadja el a program az "Éppen beszél." fordítást, ami teljesen szabályos .Persze sem javítás sem visszajelzés nem történt. Előbújna valaki a szerkesztők közül végre és tájékoztatna bennünk felhasználókat, hogy miért történik ez???? Rengeteg felhasználót veszítenek ezzel, persze jönnek újabbak, de a kezdeti lelkesedés sokaknál viszonylag hamar megtörik miután rendszeresen szembe találják magukat a sok hibával és következetlenséggel. Mire jó ez???"


HajagosErz

A mai napon (2017.04.15) elfogadta az "Éppen beszél" fordítást! Mégsem volt hiába a hibajelentés, ami késik az nem múlik!


albiHUN

Pont ez történt velem is. Eddig kerültem ezt az ostoba, magyartalan "éppen" szót, na mondom, legyen boldog, akkor most így fordítom. Kaptam is érte a büntit :D Ez így tényleg béna. Éppen ideges vagyok éppen.


gajdosatti

Az "ő éppen beszél " kifejzést nem fogadta el. De a "beszél" kifejezést sem. Amit javasolt: "Beszél". Máshol persze semmi baja a kis/NAGYbetűkkel...


Gbor252393

Most ő beszél. ?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.