A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"He is speaking."

Fordítás:Éppen beszél.

3 éve

10 hozzászólás


GzaSzab

Ha mar az elozo peldamondatoknal ki lett téve az "éppen" szó, akkor itt miért lett elhagyva????Valaki homályositson már fel!!!

3 éve

SztanaAnna

Eddig nem tettem ki az éppen szót, csak most. Kár volt. Jelentem.

3 éve

outsider1015

:-)

3 éve

narancs12

Én azért írtam oda az éppen szót,mert ő odaírta,nekem nem fogadta el. Pedig ezt az igeidőt szerintem pont akkor kell használni,ha akkor ,abban a pillanatban történik a cselekvés.Talán nem jól tudom?

3 éve

Mirjam114175

Miert nem jo az Eppen beszel?

2 éve

Mamika51

Ebben az esetben miért nem jó az "Éppen beszél"?

2 éve

Simon_Zoli

Ezt írtam a szerkesztőknek. Ez már a sokadik és eddig még egyszer sem jelentkezett közülük senki sem, hogy valamilyen választ adjon. Hátha majd most. "Tisztelt Duo szerkesztők! Számtalan helyen próbáltam jelezni az összevisszaságot és következetlenséget ami a programot jellemzi. Például itt is. Miért nem fogadja el a program az "Éppen beszél." fordítást, ami teljesen szabályos .Persze sem javítás sem visszajelzés nem történt. Előbújna valaki a szerkesztők közül végre és tájékoztatna bennünk felhasználókat, hogy miért történik ez???? Rengeteg felhasználót veszítenek ezzel, persze jönnek újabbak, de a kezdeti lelkesedés sokaknál viszonylag hamar megtörik miután rendszeresen szembe találják magukat a sok hibával és következetlenséggel. Mire jó ez???"

2 éve

HajagosErz
HajagosErz

A mai napon (2017.04.15) elfogadta az "Éppen beszél" fordítást! Mégsem volt hiába a hibajelentés, ami késik az nem múlik!

1 éve

albiHUN

Pont ez történt velem is. Eddig kerültem ezt az ostoba, magyartalan "éppen" szót, na mondom, legyen boldog, akkor most így fordítom. Kaptam is érte a büntit :D Ez így tényleg béna. Éppen ideges vagyok éppen.

2 éve

gajdosatti

Az "ő éppen beszél " kifejzést nem fogadta el. De a "beszél" kifejezést sem. Amit javasolt: "Beszél". Máshol persze semmi baja a kis/NAGYbetűkkel...

1 éve