"Noi nu avem mâncare, dar măcar avem apă."

Traducere:We do not have food, but at least we have water.

November 24, 2014

14 comentarii
Această discuție este blocată.


irinainga

Nu ați spus ca toate negaţiile se formează cu auxiliarul "to do" + verb la infinitiv? De ce "have no"?


fantomitzah

Fie alegi să negi verbul și să ai substantivul pozitiv: ”we do not have food”,
fie alegi să lași verbul la afirmativ și să ai substantivul la negativ: ”we have no food”.


lenroc1

Sensul intrebarii puse a fost cand se foloseste do/did ? In engleza britanica NU se foloseste do\did pt formele negativa si interogativa : - ale auxiliarelor to have si to be - ale auxiliarelor pt. viitor shall,will - precum si a modalelor can,may,must Pentru TOATE celelalte verbe formele negativa si interogativa FOLOSESC do/did . Asa am gasit ! Ce este schimbat in engleza americana ? Totalitatea manualelor scolare si majoritatea cursurilor de limba engleza prezinta engleza britanica ! Cu consideratie !


Diana849044

prima si ultima solutie din raspunsurile la alegere sunt identice si corecte, dar de cate ori le aleg imi spune ca am gresit !!!! Va rog corectati! Multumesc.


Cristiii.1

Eu nu l-am pus pe do si mi-a dat incorect


Mary757877

S a blocat verificatea


CristianPo1967

dar macar (noi) acem apa


Elk46_71

Exact același răspuns mi se dă la corect. (???)


GemmaPopic

Nu este nicaieri "at"...


Nico677778

Nu se poate bifă prima varianta a răspunsului


ElenaOgorN

De ce "at least"...sensul la at?

Învață limba engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.