"Noi nu avem mâncare, dar măcar avem apă."

Traducere:We do not have food, but at least we have water.

acum 3 ani

6 comentarii


irinainga

Nu ați spus ca toate negaţiile se formează cu auxiliarul "to do" + verb la infinitiv? De ce "have no"?

acum 3 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Fie alegi să negi verbul și să ai substantivul pozitiv: ”we do not have food”,
fie alegi să lași verbul la afirmativ și să ai substantivul la negativ: ”we have no food”.

acum 3 ani

lenroc1
lenroc1

Sensul intrebarii puse a fost cand se foloseste do/did ? In engleza britanica NU se foloseste do\did pt formele negativa si interogativa : - ale auxiliarelor to have si to be - ale auxiliarelor pt. viitor shall,will - precum si a modalelor can,may,must Pentru TOATE celelalte verbe formele negativa si interogativa FOLOSESC do/did . Asa am gasit ! Ce este schimbat in engleza americana ? Totalitatea manualelor scolare si majoritatea cursurilor de limba engleza prezinta engleza britanica ! Cu consideratie !

cu 8 luni în urmă

Diana849044

prima si ultima solutie din raspunsurile la alegere sunt identice si corecte, dar de cate ori le aleg imi spune ca am gresit !!!! Va rog corectati! Multumesc.

cu 9 luni în urmă

MariaZamfi5

E corect si don't

cu 9 luni în urmă

EvaJurjac

De multe ori se intampla ca raspund la fel ca rezolvarea si imi scrie ca nu este corect.De ce?

cu 1 lună în urmă
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.