"هذه القطة مهمة."

الترجمة:This cat is important.

منذ 4 سنوات

11 تعليقًا


Zahorani
Zahorani

this cat is an important لماذا خطأ ؟

منذ 4 سنوات

IOGeophysicist

لانها مش نكرة لكن ليه that مش صحيحة رغم ان الاختلاف ما بين this و that القريب والبعيد وكل شخص حر فى تقديره

منذ 4 سنوات

hmada993
hmada993

هذه=this تلك=that

منذ 3 سنوات

adel727080

This is important cat

منذ سنتين

AbdElbari-18

task هل تعني "مهمة" أيضا مثل important ????

منذ سنتين

Mustfa.Abaas

لا لأن "task" مهمة يقوم بها الشخص او الرجل الالي او الكمبيوتر ولكن "imprtant" تعني موضوع مهم او حدث مهم او شخص مهم على حسب الجملة

منذ سنتين

khadija_halima

شكرا لقد استفدت

منذ سنتين

islam423059

Whay wrong(this cat is intersting)?

منذ سنتين

ya-zamalek

this the cat is important لماذا خطأ ؟

منذ سنتين

ElgadiFami

This cat is important.

منذ سنة واحدة

ElgadiFami

This cat is important

منذ سنة واحدة
تعلم الإنجليزية في 5 دقائق فقط يوميًا. مجانًا.