1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "These companies are large."

"These companies are large."

Çeviri:Bu şirketler büyüktür.

November 24, 2014

7 Yorum


ilknr1

large ve big ne gibi durumlarda birbirinin yerine kullanılabiliyor?


bmcelebi

large=geniş dedik kabul etmedi


receptoklu

Bu fabrikalar büyüktür nasıl denir?


Ozan_89

these factories are big


Denibasa

large değil big yazsınlar


Ayse84995

Firma ve işletme eş anlamlı kelimelerdir

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.