"I see nothing."

Μετάφραση:Εγώ δε βλέπω τίποτα.

November 24, 2014

8 σχόλια


jaye16
Mod

Γιατί "δε" και οχι "δεν";

November 24, 2014

glavkos

you have to learn how to use final ν rules for Modern Greek.

http://bit.ly/1tftFRK

Words keep the final ν when the next word strart with a vowel or a consonant starting with : κ π τ μπ ντ γκ τσ τζ ξ ψ

Some examples:

Δεν καταλαβαίνω. (starts with a κ )

Τον ακούω. (starts with a vowel)

Το βουβάλι. (just drops the ν ending)

November 24, 2014

nasia.skar

Διαφωνώ, γιατί ο κανόνας άλλαξε και τα "μην, δεν" παίρνουν πάντα "ν" όπως και το αρσενικό άρθρο άσχετα με το τι γράμμα αρχίζει η επόμενη λέξη. Αυτό ισχύει μονο στο θηλυκό.

November 3, 2017

Ioanna678593

@glavkos sorry for the correction... "Το βουβάλΙ" is neutral.. Never need "ν". But is "το βούβαλο", του αρσενικού(masculine "o βούβαλΟΣ".Sorry again I don't speak very well English but this correction is in greek language... I am native speaker of greek

April 18, 2018

jaye16
Mod

Έχεις δίκιο είναι το βουβάλι ή ο βούβαλος.

April 18, 2018

nnVZ2

Μπορουμε να πουμε" i don't see anything" ?

January 20, 2016

tsoupris

"Δε βλέπω κάτι" δεν το δέχτηκε

January 11, 2017

Bacilic

Δεν το δέχτηκε γιατί η μετάφραση στη πρόταση "Δε βλέπω κάτι" είναι "I do not see anything/something".

November 22, 2018
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.