Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"I see nothing."

Μετάφραση:Εγώ δε βλέπω τίποτα.

0
πριν από 3 χρόνια

7 σχόλια


jaye16
jaye16
Mod

Γιατί "δε" και οχι "δεν";

1
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

glavkos
glavkos

you have to learn how to use final ν rules for Modern Greek.

http://bit.ly/1tftFRK

Words keep the final ν when the next word strart with a vowel or a consonant starting with : κ π τ μπ ντ γκ τσ τζ ξ ψ

Some examples:

Δεν καταλαβαίνω. (starts with a κ )

Τον ακούω. (starts with a vowel)

Το βουβάλι. (just drops the ν ending)

1
Απάντησηπριν από 3 χρόνια

nasia.skar

Διαφωνώ, γιατί ο κανόνας άλλαξε και τα "μην, δεν" παίρνουν πάντα "ν" όπως και το αρσενικό άρθρο άσχετα με το τι γράμμα αρχίζει η επόμενη λέξη. Αυτό ισχύει μονο στο θηλυκό.

0
Απάντησηπριν από 9 μήνες

Ioanna678593
Ioanna678593

@glavkos sorry for the correction... "Το βουβάλΙ" is neutral.. Never need "ν". But is "το βούβαλο", του αρσενικού(masculine "o βούβαλΟΣ".Sorry again I don't speak very well English but this correction is in greek language... I am native speaker of greek

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

jaye16
jaye16
Mod

Έχεις δίκιο είναι το βουβάλι ή ο βούβαλος.

0
Απάντησηπριν από 3 μήνες

nnVZ2

Μπορουμε να πουμε" i don't see anything" ?

0
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

tsoupris
tsoupris

"Δε βλέπω κάτι" δεν το δέχτηκε

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο