"Férfi vagyok?"

Fordítás:Am I a man?

4 éve

13 hozzászólás


kiszsike

I am a man?

3 éve

kiszsike

Jót jelöltek, rossznak minősítette...

3 éve

mate677432

Am i a man kérdő szórend

3 éve

mate677432

Am i man-nél mért nem fogadja el?

3 éve

MtOE1c

Mert én EGY férfi vagyok ezért Am I a man

2 éve

Szilinko

Miért Am I "a" man??? De miért

2 éve

Anita776

sziasztok mindenkinek. Én most csöppentem ide . Es meg kell mondjam hogy nem egyszerű az angol

1 éve

SzilgyiBal3

Létrehoztam egy klubot.

10 hónapja

GyngyiFlde1

I am man ?!

4 hónapja

pistijozsi

SZAR

1 éve

netezoeger

Ezt nem ugy kene forditani hogy @ I am a man @ erre kiadja hogy hoppa nem jo a helyes megoldas @ am i a man @ Miert ? ?

4 éve

fveronik

Mert kérdésnél felcserélődik az alany és az ige.

4 éve

netezoeger

Köszönőm a választ

4 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.