A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"The answer is historical."

Fordítás:A válasz történelmi.

3 éve

5 hozzászólás


munkamama

meg sem várja mg befejezem a mondatot, és már nem fogadja el .

3 éve

dadan20

A válasz a múlté. (jelentésében nem, de értelmében ez).

3 éve

mezeyerzsy

történelmi válasz - ezt irtam. nem fogadta el. miért?

3 éve

AnikoDibaczi

Mert az úgy lenne: historical answer -történelmi válasz

3 éve

U.Adam92

Miért mondja azt hogy the answer is it historical ha rá teszem hogy lassan mondja ott mar nincs ott az it miért? ???????

2 éve